Alla inlägg den 6 november 2007

Av Deborah - 6 november 2007 15:19

Skulle vilja dela med er något speciellt idag. Jag var på vattengymnastiken idag. Det brukar vara ganska så skönt, men inte idag. Idag var smärtan i min axel så fruktansvärd - så en av de som gympade med mig trodde att jag höll på att svimma. Men det gjorde jag ju inte. Men jag som i vanliga fall kan göra de rörelser som vi har i programmet - kunde göra kanske hälften. När vi skulle hålla i oss med båda armarna och stretcha - då kunde jag inte göra det. Jag höll i med en arm. Men trots det - trots den brinnande smärtan i min högra axel - så kan inte det ta bort den glädje jag känner inför att Jesus frälste mig. Och att Han frälser och helar än idag. Han helar verkligen - det kan jag gå i god för. Önskar att ni fått vara med när Han lät mitt ben växa ut. Eller när Han tog bort smärtan och svullnaden i mina leder som berodde på en form av psoriasis som angriper lederna. Glädjen finns där - trots smärta, trots kamp. Glädjen i Herren är en 
styrka. 


"Ha en välsignad dag"


/heartoflove 

Presentation

Omröstning

Vad är meningen med livet för dig?
 Familj
 Vänner
 Bra jobb
 Utbildning
 Jesus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards