Alla inlägg under maj 2008

Av Deborah - 27 maj 2008 16:02

Jaha, så börjar då snart den andra resan på en vecka. Den här gången tar jag och dottern tåget till Kiruna.

Jag önskar er alla en underbarbar, välsignad vecka!

/heartoflove

Av Deborah - 26 maj 2008 09:13

Tack min Herre för det som Du gjort veckan som gått! Tack för Din underbara närvaro under nattvardsgudstjänsten i fredags kväll. Tack Jesus för den uppmuntran och de goda idéer som vi fått och tack för att Du är trofast!

Ja, jag har verkligen varit på en helt underbar helg och jag är inte samma person som kom tillbaka. Något har hänt inom mig. Känner mig som en ny människa. Det är väl så att det är det som händer när man får starka möten med Jesus. Jag ber för att jag ska fortsätta vara nära Jesus. Det är den plats där jag kan få frid.

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Av Deborah - 19 maj 2008 00:54

Snart, mycket snart - tror jag - kommer elden att falla. Vi behöver uppleva en väckelse i den här världen. Och jag tror att det är på gång. Känner mig så välsignad av de möten vi varit med om. I går kväll upplevde vi en underbar närvaro! Herren talade till oss alla som var med på det mötet. Jag tror att om man bara är öppen för att lyssna så hör vi också vad Han säger.

Jag längtar efter att få göra det som Gud har i beredskap för mig. Han har lagt ner en längtan i mig som brinner. Jag vet att i mig själv så kan jag inte göra det - jag behöver Hans kraft. Men om jag gör det som Herren talar till mig om, då får jag också hjälpen att genomföra det! Jag måste visa på min egen vilja också - att ta steg i tro!

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Av Deborah - 13 maj 2008 08:34

O halleluja! Satt och tittade ännu en natt på dessa underbara möten! Och den här gången fick jag se en av mina bästa kompisar få förbön av Todd Bentley.

Herre, jag tackar Dig för alla de mirakler Du gör. Tack för att Du gör ett mirakel i min väninnas liv också! Tack för att Du Herre är trofast! I Jesu Namn. Amen!

Jesus är underbar! Han vill hela dig! Inifrån och ut! Vågar du låta Honom möta dig?

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Av Deborah - 11 maj 2008 22:01

O, Herre, kom med väckelse till detta land. Låt oss få se skaror av människor ta emot Dig till frälsning, till helande, till befrielse. Använd oss Herre till Ditt rikes utbredande. Gör oss till Dina kärl Herre.

Ja, vi behöver väckelse i det här landet! Vi behöver få se en förändring. Och om du som läser det här och som ännu inte känner Jesus - tveka inte att fråga. Han är den enda vägen till Gud. Så våga ta chansen att söka Jesus. För när vi närmar oss Herren så närmar Han sig oss!

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Presentation

Omröstning

Vad är meningen med livet för dig?
 Familj
 Vänner
 Bra jobb
 Utbildning
 Jesus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards