Alla inlägg den 5 november 2007

Av Deborah - 5 november 2007 22:26

Jag skulle vilja förklara för dig hur älskad du är av Jesus. Jag skulle vilja förklara för dig vad det var Han gjorde på korset för dig. Jag skulle vilja förklara för dig vad det är som gör att livet är värt att leva. Jag skulle vilja förklara för dig att det finns förlåtelse för de synder du gjort. Jag skulle vilja förklara för dig att det egentligen inte är så svårt som du tror att säga ja till Jesus. Jag skulle vilja förklara för dig att om du väljer att säga ja så väljer du livet. Jag skulle vilja förklara för dig att det inte alltid är guld och gröna skogar att leva som kristen. Jag skulle vilja förklara för dig att vi alla går igenom olika svårigheter men att om vi tar emot Jesus i våra liv så får vi hjälp att ta oss igenom svårigheterna på ett helt annat sätt. Jag skulle vilja förklara för dig att trots problem, trots krångel med olika saker - så har du som kristen en glädje i hjärtat, som ingen kan ta ifrån dig. Jag skulle vilja förklara för dig att om du vågar säga ja så är det något som du inte ångrar - du får frid, du får glädje, du får kärlek, du får liv.


"Ha en välsignad dag" 


/heartoflove 

Presentation

Omröstning

Vad är meningen med livet för dig?
 Familj
 Vänner
 Bra jobb
 Utbildning
 Jesus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards