Alla inlägg under februari 2009

Av Deborah - 4 februari 2009 06:51

Oj, vad det var länge sen jag skrev i min blogg! Nu får jag nog sätta fart igen!

Så, jag kanske kan börja med: oj, det är så mycket:) Men jag vill kommentera en artikel i Aftonbladet. Det gäller den 90-åriga Emmy som blev lämnad av färdtjänsten 1 km från sin sommarstuga som hon var på väg till. Orsak? Halka!!! Taxin som hämtade henne när hon skulle åka hem - den kom ända upp till huset och hjälpte henne hela vägen!!! Helt otroligt att man kan lämna en äldre dam som ser dåligt på en hal väg!

Vill passa på att påpeka att de taxibilar som kört för färdtjänsten den sista tiden jag åkt med dem (svärmor har färdtjänst) - i övervägande del har de varit väldigt bra! Tydligen finns det dem som borde vara lite mer försöka behålla jobbet de har! Skulle sjäv behöva ett jobb - som lastbilsschaufför!

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är meningen med livet för dig?
 Familj
 Vänner
 Bra jobb
 Utbildning
 Jesus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards