Alla inlägg under november 2008

Av Deborah - 23 november 2008 09:07

Jag och min man var på Globen igår! Inte bara för att se Sånger för livet - konserten. Vi hade anmält oss som frivilliga till att vara med som funktionärer. Det var en härligt kväll - och det spelades in för TV. Så den 14/12 och den 21/12 kommer konserten att visas på SVT. Det är ganska mäktigt att lyssna till 3000 körsångare, ett antal musiker, några solister. Jag kan varmt rekommendera er att se på båda programmen!!!

Av någon anledning - inte av ljudet, för så högt var det inte - så fick jag vansinnigt ont i huvudet under andra delen av konserten. Det gjorde riktigt ont - kunde knappt stå på benen, mådde illa och så. Jag har haft mycket huvudvärk i mina dar - men aldrig så här ont. Kunde inte gå rakt. Till slut ställde jag mig vid ett träd och gick inte därifrån förrän han som vi åkte med hämtat bilen. För att skoja till det lite: jag blev trädkramare igår kväll!

Det gör fortfarande ont - men det värsta har gått bort. Så nu hoppas vi på en lugn dag och ett bättre mående tills i morron! Jag behöver plugga. Ska köra upp för lastbilskortet på onsdag! Och "funken" är inte så lätt! (den teoretiska biten som vi muntligt ska få svara på vid uppkörningen).

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Presentation

Omröstning

Vad är meningen med livet för dig?
 Familj
 Vänner
 Bra jobb
 Utbildning
 Jesus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards