Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Deborah - 17 mars 2008 05:30

Var på två underbara möten igår!

Den stora frågan i det första mötet var: Var ska du tillbringa evigheten?

Det undrar jag också - var ska du som läser det här tillbringa evigheten?
Vet du om att Jesus älskar dig? Han älskar dig så mycket så att Han dog för dig på korset.
Vet du om att Gud har en plan för ditt liv? Han vill att du ska säga ja till Honom och möta Honom, då kan Han genomföra Sin plan - vilken är enbart god för dig!


Det andra mötet handlade mer om helande. Där jag fick ett helande från trötthet - en trötthet som har dragit ner mig länge. Inte en vanlig trötthet - utan mera som om hela kroppen säger: Stopp! Herren fyllde mig med kraft igår kväll. Och jag har - för första gången på flera veckor - sovit hela natten!

Och det - det är ett mirakel!

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove 

Av Deborah - 17 mars 2008 05:25

Oj - vilken änglavakt. En svensk familj i Österrike - på skidresa. Bilen rusade ut för ett stup och när de når botten - 80 m längre ner - så kan de kliva ur. I stort sett oskadda. Det kan inte vara något annat än - änglavakt!

Så visst kan vi säga att änglar - visst finns de!

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Presentation

Omröstning

Vad är meningen med livet för dig?
 Familj
 Vänner
 Bra jobb
 Utbildning
 Jesus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards