Direktlänk till inlägg 20 september 2007

Kärleken från Jesus

Av Deborah - 20 september 2007 09:12

Jag önskar att jag skulle kunna förmedla den kärlek som Jesus har till dig. Jag önskar jag kunde förmedla den frid som bara Herren kan ge. Jag önskar jag kunde förmedla livet i Jesus. Jag önskar jag kunde förmedla kraften i Jesus. Han som dog på ett kors för att du och jag skulle bli fria. Han som dog på ett kors för att visa sin kärlek till oss. Han som dog på ett kors och tog all vår synd, alla våra sjukdomar och som gjorde det för dig och för mig. Han bar det upp på korset - med enorm smärta dog Han för oss. Men Han inte bara dog - Han uppstod igen - och Han lever idag!

Jesus är den som vill dig väl! Jesus är den som lä
t sig offras för din och min skull. Ge Honom en ch
ans! 


/heartoflove


"Ha en välsignad dag" 

 
 
Ingen bild

laila

20 september 2007 09:53

Det är en komplicerad process att nå sin egen frälsning. Varje människa måste gå sin egen väg. Men det är fint att du vill sända ett ljus till andra. Men ha respekt för processen

 
Mamsen

Mamsen

20 september 2007 10:01

Hoppas du får många läsare hit som får öppnade ögon.

http://www.metrobloggen.se/mammaliv

 
Gerd Harrieth

Gerd Harrieth

20 september 2007 18:49

Ja vi har så mycket att tacka vår frälsare för. Han har kärlek så det räcker åt oss alla och Han finns alltid där med sin tröstande hand när ting är jobbigt.
Gud välsigna dig min vän.
Kram

http://harrieth.bloggagratis.se

 
Network

Network

21 september 2007 20:06

Gud välsigne dig!

http://jesusarvagen.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

27 september 2007 18:23

Hej. Trevligt och så härligt med denna sida om tro! Ja du förmedlar vem Jesus är och vad han vill göra för oss, och hur livet i hans kärlek strålar. Tack för läsning
BlessU /Maria

http://bibelord.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Deborah - 4 februari 2009 06:51

Oj, vad det var länge sen jag skrev i min blogg! Nu får jag nog sätta fart igen! Så, jag kanske kan börja med: oj, det är så mycket:) Men jag vill kommentera en artikel i Aftonbladet. Det gäller den 90-åriga Emmy som blev lämnad av färdtjänsten 1 km ...

Av Deborah - 20 december 2008 22:18

Ok.Det här är nåt ni bara måste höra! Hur kul som helst! http://www.rixfm.se/webbradio/frameset.php?type=audio&id=3529&väl värt att lyssna på! /heartoflove...

Av Deborah - 4 december 2008 08:16

Vad det känns bra! Fick mitt nya körkort igår! Tog c-kortet! Så nu får jag köra lastbil!!!Halleluja! All ära till Gud! "Ha en välsignad dag"/heartoflove...

Av Deborah - 23 november 2008 09:07

Jag och min man var på Globen igår! Inte bara för att se Sånger för livet - konserten. Vi hade anmält oss som frivilliga till att vara med som funktionärer. Det var en härligt kväll - och det spelades in för TV. Så den 14/12 och den 21/12 kommer kons...

Av Deborah - 2 oktober 2008 18:42

Peter Althin tycker att Sverige ska sänka straffåldern: från 15 år till 13.Här kan ni läsa artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3439803.abJag ställer mig kritisk till det förslaget. Dels för att jag tycker att man som 13-åring inte har ...

Presentation

Omröstning

Vad är meningen med livet för dig?
 Familj
 Vänner
 Bra jobb
 Utbildning
 Jesus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards